شهردار رشت در پنجمین همایش ملی بازاریابی و فروش مطرح کرد:
تأثیر برندینگ بر بهبود کسب و کار

رشت رویایی- صبح روز جمعه هفتم آبان ماه پنجمین همایش ملی بازاریابی و فروش با حضور دکتر سید محمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت، فاطمه قدیمی حرفه مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، و جمعی از اساتید حوزه بازاریابی و کسب و کار در سالن همایش‌های شرکت مخابرات استان گیلان برگزار شد.

پنجمین همایش ملی بازاریابی و فروش

دکتر سید محمدعلی ثابت‌قدم با حضور در این مراسم ضمن قدردانی از برگزارکنندگان همایش گفت: مباحث فرهنگی و پیش‌زمینه‌های آن به عنوان ضعف در حوزه مدیریت شهری یکی از مشکلاتی است که در حوزه اقتصاد، ارتقا اقتصادی و سرمایه‌گذاری از گذشته به ما رسیده است.

شهردار رشت گفت: مباحث مدیریت شهری صرفاً حوزه کشاورزی و خدمات نیست، بلکه حوزه‌هایی چون ارتباطات، سیاست و فرهنگ و اقتصاد از جمله مباحث کلیدی مدیریت شهری است.

پنجمین همایش ملی بازاریابی و فروش

او گفت: امروز در استان گیلان و شهر رشت با اجرای فرآیند بازآفرینی و برندینگ شهری سعی شده تا با تکیه بر اعتماد محلی و عبور از یک پروسه زمانی در راستای توسعه درون‌زا گام برداشته شود.

دکتر ثابت‌قدم با اشاره به مغفول ماندن داشته‌های هویتی و فرهنگی گیلان گفت: امروز با تکیه بر هویت‌های فرهنگی و با مشارکت ذینفعان و ذی‌نفوذان جامعه محلی به عنوان مشارکت‌کننده محلی در قالب مردم گروه‌ها و NGOها سعی دارند تا با استفاده از فرصت‌های موجود ضمن برندسازی شهری گامی بلند در بهبود کسب و کار بردارند.

پنجمین همایش ملی بازاریابی و فروش

شهردار رشت گفت: استقرار فرهنگ توسعه و سرمایه‌گذاری چه در اقتصاد خرد و کلان و چه در بحث کسب و کار با فراهم شدن پیش‌زمینه‌های اعتمادسازی برندسازی و سپس سرمایه‌گذاری میسر خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از دکتر سید محمدعلی ثابت‌قدم به عنوان مدیر موفق قدردانی شد.

پنجمین همایش ملی بازاریابی و فروش

نظرات

اولین دیدگاه این مطلب را ثبت کنید

آگاه‌سازی از
680

wpDiscuz