رشت رویایی- بازاریابان و طراحان گرافیک از مدت‌ها پیش می‌دانستند که برخی رنگ‌ها تمایل به تحریک برخی حواس در مشتریان داشته و از این طریق نقش عمده‌ای در موفقیت کمپین‌های بازاریابی بازی می‌کنند.

[su_frame align=”center”]۱۰ رنگی که باعث افزایش فروش می‌شود[/su_frame]

در ادامه به معرفی فهرستی شامل ۱۰ رنگ مختلف می‌پردازیم که موجب افزایش فروش شده و به احساسی که آن را تحریک می‌کند هم اشاره می‌کنیم:

۱- قرمز

[su_frame align=”center”]۱۰ رنگی که باعث افزایش فروش می‌شود[/su_frame]

قرمز، رنگی حاکی از قدرت است. این رنگ جلب توجه مردم را کرده و این توجه را حفظ می‌کند و به همین دلیل به‌عنوان مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رنگ‌ها برای فعالیت‌های بازاریابی و افزایش فروش در نظر گرفته می‌شود.

[su_divider top=”no” divider_color=”#dadada” size=”1″]

۲- آبی

[su_frame align=”center”]۱۰ رنگی که باعث افزایش فروش می‌شود[/su_frame]

زمانی که می‌خواهید به‌عنوان یک فرد یا برند قابل‌اعتماد و با حس و حال در نظر گرفته شوید، خانواده رنگ‌های آبی یکی از گزینه‌های مناسب برای شما در نظر گرفته می‌شود. برای کسب بهترین نتیجه خانواده رنگ‌های آبی را با رنگ‌های مکمل دیگر ترکیب کنید.

[su_divider top=”no” divider_color=”#dadada” size=”1″]

۳- صورتی

[su_frame align=”center”]۱۰ رنگی که باعث افزایش فروش می‌شود[/su_frame]

در حال رقابت برای جلب‌توجه جمعیت بانوان جوان هستید؟ در صورت استفاده از رنگ‌های صورتی اشتباهی را مرتکب نشده‌اید. این رنگ جالب و جذاب، دارای زوائد و تزئینات و همچنین خانومانه است.

[su_divider top=”no” divider_color=”#dadada” size=”1″]

۴- زرد

[su_frame align=”center”]۱۰ رنگی که باعث افزایش فروش می‌شود[/su_frame]

زرد، رنگی پرقدرت است، اما درعین‌حال خطرناک‌ترین سایه در بین رنگ‌های مختلف است. از زرد برای دستور دادن به مخاطبین برای توجه کردن به خودتان استفاده کنید و به آن‌ها اجازه دهید به‌خوبی بدانند که از توانایی‌های خود اطمینان دارید.

[su_divider top=”no” divider_color=”#dadada” size=”1″]

۵- سبز

[su_frame align=”center”]۱۰ رنگی که باعث افزایش فروش می‌شود[/su_frame]

سبز، رنگی همه‌کاره و گرم و دعوت‌کننده است و احساسی فوق‌العاده خوب و عالی به مشتریان منتقل می‌کند. در ثانی اینکه نشانگر صحت و سلامتی، محیط طبیعی و حسن نیت است. در پایان اینکه، سبز، رنگ پول است، بنابراین ایجادکننده افکاری ناشی و مملو از ثروت است.

[su_divider top=”no” divider_color=”#dadada” size=”1″]

۶- بنفش

[su_frame align=”center”]۱۰ رنگی که باعث افزایش فروش می‌شود[/su_frame]

بنفش، یک رنگ سلطنتی است که برای انتقال احساسی سرشار از ظرافت اعتبار به محتوای بازاریابی شما مناسب است.

[su_divider top=”no” divider_color=”#dadada” size=”1″]

۷- طلایی

[su_frame align=”center”]۱۰ رنگی که باعث افزایش فروش می‌شود[/su_frame]

رنگ طلایی به همین ترتیب نشان‌دهنده ظرافت و اعتبار است، اما عنصری از قدرت را به محتوای شما اضافه می‌کند که بنفش قدرت رقابت با آن را ندارد. در ترکیب سبز یا بنفش، رنگ طلایی، رنگی قدرتمند است که نشان‌دهنده ثروت و شجره و تبار شماست.

[su_divider top=”no” divider_color=”#dadada” size=”1″]

۸- نارنجی

[su_frame align=”center”]۱۰ رنگی که باعث افزایش فروش می‌شود[/su_frame]

نارنجی، رنگی سرشار از انرژی است که ویژگی‌های قدرتمندی حاکی از جلب‌توجه دارد، سرگرم‌کننده و خنک بوده و به مشتریان احساسی ناشی از سروکار داشتن با یک شرکت بسیار پیشرفته و مدرن را می‌دهد.

[su_divider top=”no” divider_color=”#dadada” size=”1″]

۹- قهوه‌ای

[su_frame align=”center”]۱۰ رنگی که باعث افزایش فروش می‌شود[/su_frame]

قهوه‌ای خاکی به‌عنوان رنگی برای آرامش شناخته می‌شود که حسی از آرامش و تمدد اعصاب را به مشتریان انتقال می‌دهد.

[su_divider top=”no” divider_color=”#dadada” size=”1″]

۱۰- سیاه

[su_frame align=”center”]۱۰ رنگی که باعث افزایش فروش می‌شود[/su_frame]

رنگ مشکی، یک رنگ همه‌کاره دیگر است. این رنگ می‌تواند به‌عنوان رنگی مدرن و یا سنتی، هیجان‌انگیز و یا آرامش‌بخش در نظر گرفته شود. در صورت استفاده از آن به‌عنوان یک رنگ متضاد، به هر حس و حالی که قصد انتقال دادن آن را داشته باشید، حسی درام گونه را اضافه می‌کند.

آی بازاریابی