رشت رویایی- همایش استارتاپ سوپرمارکت های دلفینی در رشت برگزار می شود
علی خاکزادی مدیر پروژه استارتاپ دلفینی در نشست با خبرنگاران گفت: هدف از این استارتاپ برطرف کردن مشکلاتی است که سوپرمارکت های سنتی امروزه با آن مواجه هستند.
او با بیان اینکه با پیشرفت تکنورلوژی و استفاده از اسنپ ها رو به روز در حال افزایش است، گفت: سوپر مارکت ها یکی از مواردی هستند که با پیشرفت تکنولوژی و تمایل به مردم به خرید اینترنتی در چند سال آینده نابود خواهند شد.
او همچنین گفت: فروشگاههایی که امروزه به صورت انبوه در مکانهای مختلف در حال افزایش هستند را نمی توان فروشگاههای زنجیره ای دانست، زیرا ابعاد کوچکی دارند و شرایط و امکانات لازم فروشگاههای زنجیره ای را ندارند.
او ادامه داد: این فروشگاه ها با عرضه محصولات با قیمت کمتر د رحال نابودی سوپر مارکتهای سنتی هستند.
خاکزاد ادامه داد: افزایش فروشگاههای زنجیره ای توزیع ناعادلانه ثروت را در پی خواهد داشت.
او گفت: ۹ سوپر مارکت تا روز همایش رنگ تابلوهای خود در رشت به رنگ آبی تغییر می دهند و با این کار به باشگاه دلفینی ها می پیوندند.
خاکزاد گفت: استارتاپ دلفینی از هیچ گونه حمایت دولتی برخوردار نیست و به صورت مستقل با نام شرکت توسعه فناوری های نوین به ثبت رسیده است و با نام باشگاه دلفینی در حال فعالیت است.
او گفت: استارتاپ های دلفینی برای حمایت از سوپرمارکت های سنتی شروع به کار کرده است و رشت را به عنوان پایلوت انتخاب کرده است.
مدیر پروژه استارتاپ دلفینی گفت: باشگاه دلفینی مستقل از اصناف در حال فعالیت است و تنها رنگ تابلوهای سوپرمارکتهایی که عضو باشگاه می شوند را تغییر می دهیم.
گفتنی است همایش استارتاپ سوپرمارکت های دلفینی در رشت با عنوان«سوپرمارکتی به وسعت ۶۰۰۰ متر مربع»، در تاریخ ۳۱ شهریور ماه درسالن همایش مخابرات برگزار خوهد شد. این همایش با هدف اصلی راهکارهای مقابله با مخاطرات پیش رو در صنف سوپرمارکت ها برگزار می شود. در این گردهمایی، خطراتی که در آینده سوپرمارکت های سنتی را تهدید می کند معرفی و برای مقابله با آن ها راهکارهایی ارائه می شود..
سرفصل موضوعاتی که در این همایش مطرح خواهد شدعبارتند از:
الف- راهکارهای موثر جهت مقابله با سونامی تکنولوژی با به روز کردن تجهیز کردن سوپرمارکت ها به فروشگاه آنلاین، باشگاه مشتریان، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
ب- رقابت سالم با فروشگاه های زنجیره ای محلی با مجهز شدن به تکنولوژی روز
ج-ارائه پیشنهادات عملی برای ارتباط مستقیم بین سوپرمارکت ها و کارخانجات مواد غذایی.